Автотестер багатофункціональний Жовті Води АТЕСТР - комбінований прилад, призначений для контролю справності і ремонту електроустаткування автомобілів різних типів і марок. Багатофункціональний автотестер АТЕСТР SNG є аналоговим:
Багатофункціональний автотестер є ідеальним поєднанням ціни, якості та функціоналу.
Загальні рекомендації:
Робоче положення АТ - горизонтальне. Правильне підключення АТ - червоний затиск "+", чорний "-". При впливі статичної електрики - обробити скло засобом "антистатик".
Порядок роботи:
1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле регулятора:
Підключити АТ; одночасно натиснути дві кн. "1500 і <) °"; відлік вести за шкалою 6000 r/min;
Завести двигун і встановити обороти, дати пропрацювати 1 хв; підключити АТ до клем акумулятора;
Натиснути кн. "11-16 V"; включити дальнє світло фар, зняти відлік за шкалою "11-16 V"
2. Контроль акумулятора (ак.)
2.1 Без "навантаження". (Проводиться після бездіяльності ак. Протягом години і більше).
Підключити АТ до клем; натиснути кн. "11-16"
2.2 Під "навантаженням"
Включити стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду і залишити запалювання вкл .; підключити АТ
U ак. має бути> 12V; включити дальнє світло фар; Uаак. має зменшитися не більше, ніж на 0.2 V
Натиснути кнопку "V", а регулятор "2,5-25" повернути в сторону "25" до клацання
Відлік зняти за шкалою "2,5 V", а результат помножити на 10; включити стартер на 15 с, контролюючи U> 9V
2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (Для відкритих батарей) - проводиться після бездіяльності протягом години і більше:
Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" повернути в стор. "2,5" (ручка після клацання вільно обертається)
Контролювати кожну батарею ак., Підключаючись зажимами; відлік зняти за шкалою "0-2,5 V"
3. Робота АТ в режимі тахометра. (Має два діапазони: 1) 0-1500 r/min., 2) 0-6000 r/min.)
Підключити АТ; діапазон 0-1500 включається при натисканні кнопки "1500 r/min"
Діап. 0-6000 - при одночасному наж. 2-х кн. "1500" і "<) °" зняти відлік
В цьому режимі АТ дозволяє:
Регулювати карбюратор на малі обороти х/х двигуна
Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра шляхом почергового зняття і підключення високовольтних проводів до свічок (застосовуючи гумові діелектричні рукавички)
Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними оборотами
4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривника (УЗСКП);
Натиснути кн. "<) °"; Поключіться АТ; завести двигун і домогтися стійких оборотів х/х (-800 r/min);
Зняти показання за шкалою "90-30 °"
Збільш. обороти двиг. і до 3000 r/min; стрілка АТ повинна відхилитися в сторону збільшити. <3 °, а при зменшити. обор. -800 r/min - повернутися в початковий стан; чим більше зазор між - контактами переривника, тим менше УЗСКП.
5. Установка початкового кута випередження запалювання. (Проводиться після перевірки УЗСКП)
Наж. кн. "V @, а регулятор" 2,5-25 "повернути в сторону" 25 "до клацання подеколи. АТ-шкала" 0.2-5 "і х на 10: повертаючи вал двиг. Спец. Ключем, визначити такт стиснення в 1 м циліндрі і поєднати мітки на шківі і картері
Увімкнути. запалювання; момент розмикання конт. переривника контролюється стрибкоподібним руху. стрілки від 0 до 12 V
6. Перевірка ступеня окислення контактів переривника. (Проводиться при замкнутих контактах і включ. Запалюванні)
З'єднання. АТ: чорний затиск "маса", червоний - безпосередньо до контакту переривника
Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" - в сторону 25 (до клацання); натиснути і утримувати незалежну кн. "-"
Зняти відлік по школі "GOOD - BAD" - при допустимій мірі окислення стрілка АТ знаходиться в секторі "GOOD" Аналогічно провер. якість контактних соед. в ін. ланцюгах електропроводки при проходженні струму через це соед.
7. Робота АТ в режимі вимірювання опору (R)
Встановити елемент живлення в батарейний відсік; при вимірюванні R в Діап. 0-100 до Ом -
натиснути кн. "До Ом", а в Діап. 0-100 Ом додатково натиснути і утримувати незалежну кн. "Ом"
Замкнути затискачі проводів між собою, обертаючи ручку регулятора, встановити стрілку на "0" за шкалою "Ом" до "Ом"
Підключити затискачі АТ до досліджуваної ланцюга і зняти відлік за шкалою "Ом, до Ом"
8. Контроль якості дистильованої води
Виготовити електроди з тонкого металу (жесть, латунь і т.д.); залити в стакан дистильовану воду і помістити в неї електроди; Заміряти R-воно повинно бути> 100 кОм (ніж> R, тим вище якість води)
9. Перевірка працездатності електронного блоку економайзера
Відключити будь-який провід від кінцевого вимикача карбюратора;
Підключити до клем електромагнітного клапана лампу 12 V, потужністю не більше 2W; підключити АТ;
Перемикач АТ - 6000 r/min, (натиснуті дві нижні кнопки); завести двигун;
Збільшити поступово частоту обертання двигуна, спостерігаючи за показаннями АТ від відключення лампи; вона повинна загорятися і гаснути.
- контроль напруги бортової мережі
- контроль акумулятора
- робота в режимі тахометра
- контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривника
- вимірювання опору
- перевірка працездатності економайзера
Комплектація:
- автотестер
- інструкція з експлуатації
Характеристики:
- Виробник: СНД
- Тип: Автотестер
- Країна виробник: СНД