Умови гарантії на придбаний товар


Всі представлені в асортиментному каталозі товари - це продукція надійних брендів, якість якої підтверджено відповідними сертифікатами відповідності.  Безумовно, відсоток браку або поломок хоч і критично малий, але він все ж існує.  Тому одним з видів надання послуг нашої компанії є сервісне та післягарантійне обслуговування ваших придбань.

Умови для надання гарантійного обслуговування наступні:

1. Повна комплектація придбаного товару в вигляді, в якому він поставлявся виробником

2. Товарна накладна (документ, який підтверджує придбання)

3. Гарантійний талон, заповнений у відповідність до вимог.  Він повинен містити інформацію про товар, включаючи серійний номер і артикул, а також дані покупця - фізичної особи або організації.

 

Проведення гарантійного обслуговування неможливо в наступних випадках:


 • Невірно заповнений або відсутній гарантійний талон

 • Корпус виробу пошкоджений, відсутні заводські пломби або є сліди розтину

 • Був проведений огляд або ремонт майстрами, що не мають відношення до офіційного сервісного центру

 • Є сліди вологи, загоряння, виріб експлуатувалося в невідповідних умовах (дисбаланс електромережі, агресивна хімічна середу)

 • Чи не були дотримані умови експлуатації / транспортування / зберігання, рекомендовані виробником

 • При експлуатації були використані сторонні комплектуючі або запасні частини

 • Товар був використаний не за призначенням або перед експлуатацією був проведений неправильний монтаж

 

Важлива інформація: здійснюючи покупку, самостійно контролюйте процес заповнення гарантійного талона.  Продавець також повинен надати вам накладну.  У комплекті з виробом поставляється інструкція, скористайтеся ним, перш ніж встановлювати пристрій і починати його експлуатацію.  Уважно вивчіть умови надання гарантії і фактори, які дозволять вам при необхідності скористатися гарантійним обслуговуванням.  У тому випадку, якщо процес монтажу передбачає наявність певних знань, зверніться до фахівців відповідного профілю.

Наша компанія працює в рамках законодавства України, зокрема, дотримується закону про захист прав споживачів.  Згідно з ним ви можете повернути товар в наступних випадках:

 

1. Якість товару не відповідає заявленому і / або має недоліки (відповідно до ст.8)

 

У тому випадку, якщо протягом наданого виробником або компанією гарантійного терміну в експлуатації товару було виявлено істотний недолік, який робить використання вироби неможливим, а усунення причини в сервісному центрі не змінило стан товару або ж проблема знову з'являється з причин, що не залежать від користувача.  Товар повертається, якщо у сервісного центру немає можливості усунути дефект протягом 14 днів або ж усунути його зовсім.  Також повернення здійснюється, якщо після обслуговування його функціональний комплект був змінений.  Всі перераховані вище фактори можуть стати причиною повернення товару при наявності відповідного акта сервісного центру, в інших випадках покупцеві рекомендується звертатися за безкоштовним гарантійним обслуговуванням.

 

2. Покупця не влаштовують параметри придбаного товару (не підходить розмір, колір, форма і т.д.) (згідно ст.9)

 

Товар не експлуатувався, а з моменту його придбання минуло не більше 14 календарних днів.  На момент скоєння повернення виріб в повній мірі відповідає початковим споживчим параметрами, покупець може надати упаковку, документи, комплектацію від виробника, а також забезпечити наявність ярликів і пломб.  Також повернення коштів здійснюється в разі, якщо на момент звернення аналогічний товар в асортименті компанії відсутній.

 

Зверніть увагу: для того, щоб здійснити повернення товару, вам слід надати компетентному фахівцеві: гарантійний талон, чек, акт на повернення, виданий сервісним центром, а також сам товар в повній комплектації і документи, що засвідчують особу.

 

Для здійснення повернення коштів, витрачених на придбання товару, фахівець розраховує кінцеву суму виходячи з ціни виробу на момент покупки.  Гроші в повному обсязі повертаються в той же день, а при неможливості, не пізніше, ніж протягом семи календарних днів в період за домовленістю обох сторін.