Прилад для перевірки герметичності системи охолодження JTC 1528 застосовується для тестування охолоджувальної системи на предмет витоків.
В комплекті: входить ручний насос; повірочні кришки.
Завдяки повній комплектації підходить для більшості марок автомобілів.
Характеристики:
Загальна кількість предметів: 19.
Матеріал: виготовлений з міцного і зносостійкого пластику (Nylon 66).
Упаковка: міцний переносний кейс.
Габаритні розміри: 470/400/95 мм (Д/Ш/В)
Вага: 3428 гр.
Комплектація
Термометр – 1 шт.
Ручний насос – 1 шт.
З'єднувач №2А для R123/R124 (чорний колір).
З'єднувач №2B для R123/R125 (блакитний колір).
Адаптер №3 для: Mercedes-Benz (W123, W124, W126, W201), GM (Buick), Jeep.
Адаптер №4 для: Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum, Sprint), Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Suzuki, Ford, Isuzu.
Адаптер №5 для: Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler, Acura, Lexus.
Адаптер №6 для Mercedes-Benz (ML-class W163, W164), GM.
Адаптер №7 для: Volvo, Saab, Citroen, Renault, Feat, Alfa Romeo, Jeep, Mini.
Адаптер №8 для: Volkswagen (Beetle, Sharan, Golf, Passat).
Адаптер №9 для: Volkswagen (Passat 1997-2002), Porsche (Cayenne), BMW (345), Audi (A4, A5, A6).
Адаптер №10 для: BMW (E32, E34, E36, E38, E39, E46, E90).
Адаптер №11 для Volkswagen, Audi.
Адаптер №12 для: Ford, Land Rover, Opel, Jaguar, Ssang Yong, Mercedes-Benz.
Адаптер №13 для Mercedes-Benz (C-class, E-class, S-class, W124, W140, W220, W210, W211, W215, W216, W221, R230).
Адаптер №14 для Ford Mondeo, Focus, C-Max.
Адаптер №15 для: Mazda (M3).
Адаптер №16 для Mercedes-Benz (A-class W168, Vito).
Окремо. Пластиковий ключ для перевірочних кришок.
Матеріал: виготовлений із міцного та зносостійкого пластику (Nylon 66).
Застосування
Важливі рекомендації
Після закінчення процедури візьміть адаптер, який використовувався. Підключіть до нього насос і кілька разів прокачайте його. Це необхідно для того, щоб з адаптера вийшли всі краплі води, і він залишався в кейсі сухим.
У міру потреби заливайте кілька крапель олії у два отвори, розташовані на верхній частині корпусу насоса. Це сприятиме змащуванню поршня та його більш комфортній для фахівця роботі.