Розроблений спеціально для бензинових двигунів з безпосереднім упорскуванням палива з ланцюговим приводом 2.0 та 2.3L, оснащених регульованою фазою газорозподілу.
Додаткова інформація:
• Для двигунів із бензиновими двигунами SCTI EcoBoost, ST, STMountune, Ti-VCT & RS, об'ємом 2 та 2,3 літри.
• Застосування в автомобілі: Focus, Galaxy, Mondeo, S-Max.
• Коди двигуна: MGDA, R9CB, R9CD, R9CF, R9CH, R9CI, R9DA, R9DB, R9DC, R9DD, TNBA, TNBB,
TNCC, TNCD, TNCF, TNWA, TNWB, TPBA, TPWA, XQDA, YVDA.
• Еквівалент для оригінальних інструментів Ford: 303-748, 303-1504, 303-1565, 303-1521 та 2-мм штифт натягувача.
Опис компонентів
Компонент А
Для використання із автомобілями, виготовленими до травня 2011 року.
Встановіть (A) як потрібно після встановлення (D).
Можливо, потрібно трохи повернути розподільні вали. Мал. 1
Примітка: при затягуванні або ослабленні шківів розподільних валів завжди тримайте розподільні вали відповідним гайковим ключем на шестигранниках на розподільчих валах.
Компонент В
Вирівнююча пластина розподільного валу для автомобілів, випущених після травня 2011 року.
Компонент С
• Інструмент вирівнювання датчика положення колінчастого валу використовується для вирівнювання датчика положення колінчастого валу під час встановлення датчика та переднього шківа.
• Датчик колінчастого валу встановлений на прорізі, який дозволяє регулювати положення датчика.
• Компонент C ковзає по датчику та до 20-го зуба із зазору в зубцях переднього шківа. Таким чином, він поєднує датчик із потрібним зубом та встановлює необхідну відстань від зуба. Див. Рис. 3
• Злегка встановіть датчик колінчастого валу так, щоб болти були розташовані в центрі монтажних пазів, потім повільно поверніть колінчастий вал до упору в (D) і встановіть шків колінчастого вала на місце, не затягуйте його.
• Перевірте, щоб інструмент для вирівнювання розподільного валу став на місце і помістіть передній шків, як показано на рис. 3.
• Затягніть болт колінвала, використовуючи новий болт та відповідний інструмент для утримання шківа, потім зніміть усі інструменти газорозподілу та поверніть кривошип на 630˚ за годинниковою стрілкою (на 1 та обороту).
• Поверніть рукоятку (D), доки вона не торкнеться пальця.
• За допомогою (C) поєднайте датчик із 20-м зубом і затягніть болти.
Компонент D
Штифт приводу колінчастого валу призначений для вкручування в блок циліндрів.
Поверніть колінчастий вал безпосередньо перед ВМТ, встановіть (D), як показано, потім поверніть колінчастий вал, доки він не торкнеться пальця. Встановіть (D) перед встановленням (A) або (B). Див. Рис. 4
Компонент Е
Натяжний штифт 2,5 мм. Використовується для блокування натягувача допоміжного ременя приводу в прибраному положенні.