Умови гарантії на придбаний товар
Всі представлені в асортиментному каталозі товари - це продукція надійних брендів, якість якої підтверджено відповідними сертифікатами відповідності. Безумовно, відсоток браку або поломок хоч і критично малий, але він все ж існує. Тому одним з видів надання послуг нашої компанії є сервісне та післягарантійне обслуговування ваших придбань.
Умови для надання гарантійного обслуговування наступні:
1. Повна комплектація придбаного товару в вигляді, в якому він поставлявся виробником
2. Товарна накладна (документ, який підтверджує придбання)
3. Гарантійний талон, заповнений у відповідність до вимог. Він повинен містити інформацію про товар, включаючи серійний номер і артикул, а також дані покупця - фізичної особи або організації.
Проведення гарантійного обслуговування неможливо в наступних випадках:
• Невірно заповнений або відсутній гарантійний талон
• Корпус виробу пошкоджений, відсутні заводські пломби або є сліди розтину
• Був проведений огляд або ремонт майстрами, що не мають відношення до офіційного сервісного центру
• Є сліди вологи, загоряння, виріб експлуатувалося в невідповідних умовах (дисбаланс електромережі, агресивна хімічна середу)
• Чи не були дотримані умови експлуатації / транспортування / зберігання, рекомендовані виробником
• При експлуатації були використані сторонні комплектуючі або запасні частини
• Товар був використаний не за призначенням або перед експлуатацією був проведений неправильний монтаж
Важлива інформація: здійснюючи покупку, самостійно контролюйте процес заповнення гарантійного талона. Продавець також повинен надати вам накладну. У комплекті з виробом поставляється інструкція, скористайтеся ним, перш ніж встановлювати пристрій і починати його експлуатацію. Уважно вивчіть умови надання гарантії і фактори, які дозволять вам при необхідності скористатися гарантійним обслуговуванням. У тому випадку, якщо процес монтажу передбачає наявність певних знань, зверніться до фахівців відповідного профілю.
Наша компанія працює в рамках законодавства України, зокрема, дотримується закону про захист прав споживачів. Згідно з ним ви можете повернути товар в наступних випадках:
1. Якість товару не відповідає заявленому і / або має недоліки (відповідно до ст.8)
У тому випадку, якщо протягом наданого виробником або компанією гарантійного терміну в експлуатації товару було виявлено істотний недолік, який робить використання вироби неможливим, а усунення причини в сервісному центрі не змінило стан товару або ж проблема знову з'являється з причин, що не залежать від користувача. Товар повертається, якщо у сервісного центру немає можливості усунути дефект протягом 14 днів або ж усунути його зовсім. Також повернення здійснюється, якщо після обслуговування його функціональний комплект був змінений. Всі перераховані вище фактори можуть стати причиною повернення товару при наявності відповідного акта сервісного центру, в інших випадках покупцеві рекомендується звертатися за безкоштовним гарантійним обслуговуванням.
2. Покупця не влаштовують параметри придбаного товару (не підходить розмір, колір, форма і т.д.) (згідно ст.9)
Товар не експлуатувався, а з моменту його придбання минуло не більше 14 календарних днів. На момент скоєння повернення виріб в повній мірі відповідає початковим споживчим параметрами, покупець може надати упаковку, документи, комплектацію від виробника, а також забезпечити наявність ярликів і пломб. Також повернення коштів здійснюється в разі, якщо на момент звернення аналогічний товар в асортименті компанії відсутній.
Зверніть увагу: для того, щоб здійснити повернення товару, вам слід надати компетентному фахівцеві: гарантійний талон, чек, акт на повернення, виданий сервісним центром, а також сам товар в повній комплектації і документи, що засвідчують особу.
Для здійснення повернення коштів, витрачених на придбання товару, фахівець розраховує кінцеву суму виходячи з ціни виробу на момент покупки. Гроші в повному обсязі повертаються в той же день, а при неможливості, не пізніше, ніж протягом семи календарних днів в період за домовленістю обох сторін.