Застосовується вимірювання компресії дизельних двигунів.
Застосування
Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW, Mitsubishi, Nissan, Citroen, Opel, Peugeot, Renault, Fiat, Isuzu, Toyota, Seat, Volvo, Land Rover, Mazda, Ford.
Принцип роботи
При підключенні приладу до циліндра (через отвір для свічки або отвір для форсунки) тиск подається через відкритий запірний клапан на манометр, а в моменти падіння тиску (при русі поршня до НМТ) клапан закривається, зберігаючи тиск в трубці компресометра. Це дає можливість оцінювати тиск, який виникає в камері згоряння на дуже короткий час. Після проведення вимірювання тиск у трубці скидається натисканням на кнопку, і стрілка манометра встановлюється на нульовий поділ шкали.
За допомогою вимірювання компресії можна визначити відразу кілька основних параметрів та показників двигуна внутрішнього згоряння:
Стан деталей циліндро-поршневої групи та газорозподільного механізму (у тому числі компресійних кілець, дзеркала циліндра, клапанів, наявність ушкоджень головки та ГБЦ тощо). Однак конкретну причину витоків повітря визначити так неможливо - потрібно проводити ретельнішу перевірку, а іноді розбирання двигуна та огляд;
Вірність встановлення фаз газорозподілу.
Технічні характеристики
Манометр: 340мм, шкала 0-1000 psi/70 bar.
Н-подібний фіксатор: Довжина 63.5 мм, діаметр 17 мм.
Також має швидкороз'ємні фітинги для швидкої та легкої заміни.
Адаптер свічки розжарювання 91мм M10×1
Адаптер свічки розжарювання 119 мм M10×1
Адаптер свічки розжарювання 135 мм M10×1,25
Адаптер свічки розжарювання 118 мм M22×1,5
Адаптер свічки розжарювання 113 мм M10×1
Адаптер свічки розжарювання 102мм M8×1
Адаптер свічки розжарювання 83мм M10×1
Адаптер свічки розжарювання 67 мм M10×1,25
Адаптер свічки розжарювання 51 мм M12×1,25
Адаптер форсунки 88мм M24×1.5
Адаптер інжектора 75мм M22×1.5
Адаптер форсунки 63мм M24×2
Адаптер інжектора 75мм M20×1.5
Гвинтовий перехідник 160мм M18x1.5
Випускний клапан