Призначений для діагностики стартерних акумуляторних батарей легкових і малотоннажних вантажних автомобілів. Підтримує стандарти тіста: SAE, DIN, EN і IEC.
VRLA – клапанно-регульована свинцево-кислотна АКБ. На відміну від способу іммобілізації електроліту акумулятори поділяються на дві основні групи — AGM (абсорбований) і GEL (гелевий АКБ).
MF – «обслуживаемый» аккумулятор. В частности, возможность доливки в АКБ жидкости и наличие отвинчиваемых пробок.
Сопротивление. По мере старения АКБ увеличивается их внутреннее сопротивление. В определенный момент вы заметите, что невозможно измерить ёмкость в том числе на только заряженной АКБ, потому что при пуске мотора не включается реле и не запускаются часы. Это происходит из-за снижения напряжения на АКБ сразу до 1.2V и менее. Например, при сопротивлении внутреннем 0,6 Ом и допустимом токе 0,5 А падение напряжения будет равно 0.6×0.5=0.3 В.
CCA. Має найважливіше значення для запуску і визначає можливість АКБ видавати струм номінальний протягом 1/2хвилини при температурі повітря -18°С при підтримці мінімально допустимого напруги 7,2 В (1,2 на один елемент АКБ). Наприклад, АКБ 12В з CCA = 600 видаватиме 600 А за період 1/2 хв. при -18°С до тих пір, поки його напруга не опуститься до 7,2 Ст.
Примітка. Щоб ознайомитися з рекомендаціями виробника з приводу необхідної ємності акумулятора автомобільного, CCA струмів холодного пуску і резервної ємності RC (Reserve Capacity) Ви можете скористатися керівництвом по експлуатації Вашого автомобіля.