0
Мій кошик
Каталог
Укр

Тестер герметичність головки блоку циліндрів 1236 JTC

В наявності
Артикул: 1236 JTC
3 757 грн
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Поширити у соцмережах

Новою поштою» по Україні 

Самовивезення із складу - уточнюйте.

Більше інформації про доставку

- Післяплата (при отриманні)

- Оплата Wayforpay

- Оплата Privat 24

- Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців залежно від сервісної політики виробника.

 

 

+38068 642-49-40
+38095 884-77-98

Вайбер +380686424940

Телеграм +380 95 706 52 36

Використовується для виявлення витоків горючих газів, які можуть потрапити в систему охолодження, коли пошкодження прокладки головки циліндра.

додаткова інформація

Перевіряє наявність тріщин у головках циліндрів та блоках, прокладках тощо у бензинових та дизельних двигунах.

Постачається з адаптером рідиною

Після встановлення на заливній горловині рідини, що охолоджує, працюючого двигуна гумова колба використовується для всмоктування газів, які накопичуються у верхній частині балончика, через рідину в тестері. Якщо в газах є СО2, рідина стане зеленою, що вказує на пробиту прокладку або аналогічну проблему.

Цей набір використовується для діагностики прокладок ГБЦ або тріщин у головках циліндрів шляхом перевірки наявності газу CO2 у системі охолодження. Процес згоряння виробляє (серед інших газів) 13-14% CO2 у вихлопі, і витік цього газу систему охолодження легко виявляється.

Якщо є газоподібні продукти згоряння, колір індикаторної тестової рідини змінюється з синього на зелений/жовтий.

Інструкція
1. Автомобіль має бути холодним або прохолодним.

Якщо система охолодження автомобіля є гарячою, не намагайтеся зняти кришку розширювального бачка або кришку радіатора. Зачекайте, поки він не охолоне.

2. Зібрати детектор витоку; верхня камера щільно прилягає до нижньої камери, поворот допомагає складанню (див. схему).

3. Гумовий конус дозволяє утримувати детектор витоку на резервуарі або отворі радіатора.

4. Заповніть верхню камеру детектора витоку рідини, що додається, до пунктирної лінії.

5. Використовуйте товсті захисні рукавички та захисні окуляри, оскільки існує ризик витоку пари та гарячої води.

6. Зніміть кришку розширювального бака або кришку радіатора (див. 1. вище). Заведіть двигун та дайте системі охолодження прогрітися.

7. Коли система охолодження наближається до нормальної робочої температури, помістіть тестер у розширювальний бачок або радіаторний отвір і міцно притисніть його, щоб він надійно закрив отвір.

8. Коли в нижній камері наростає тиск, у блакитній тестовій рідині можуть з'являтися бульбашки; у цей момент прокачайте гумову грушу, щоб втягнути пару у верхню камеру через тестову рідину.

9. Якщо рідина стає зеленою/жовтою, це вказує на наявність CO2 у охолодній рідині та необхідність подальших досліджень.

10. Вийміть детектор витоку з отвору та заглушіть двигун.

11. Зніміть верхню камеру з нижньої камери, повернувши їх у різні боки. Прокачайте гумову колбу кілька разів, щоби пропустити свіже повітря через тестову рідину. Коли вона повернеться до свого початкового синього кольору, вона може бути повернена до контейнера та використана знову.

 

Комплектація

Спеціальна двокамерна колба-тестер;
Рідина для тестерів витоків 250 мл. (JTC-1236L);
Резервна пляшечка для рідини 250 мл;
Перехідник із швидкознімним з'єднувачем;
Гумова груша для стравлювання повітря.

Бренд JTC
Артикул 1236 JTC
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору
Оплатить