0
Мій кошик
Каталог
Укр

Тестер витоку в циліндрах Force 902G3

В наявності
Артикул: 902G3
4 570 грн
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Поширити у соцмережах

Новою поштою» по Україні 

Самовивезення із складу - уточнюйте.

Більше інформації про доставку

- Післяплата (при отриманні)

- Оплата Wayforpay

- Оплата Privat 24

- Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 99 місяців залежно від сервісної політики виробника.

 

 

+38068 642-49-40
+38095 884-77-98

Вайбер +380686424940

Телеграм +380 95 706 52 36

Тестер витоку в циліндрах Force 902G3 універсальний

 

Пневмотестери - це пристрій, який здатний визначати механічний стан двигунів внутрішнього згоряння, особливо, герметичність камери згоряння. В основі методу тестування лежить визначення величини падіння тиску стисненого повітря, яке подається в циліндр через свічковий отвір.

 

Пневмотестери дозволяє визначити:

стан циліндропоршневої групи (ЦПГ);

кучність прилягання клапанів;

цілісність прокладки головки блоку циліндрів і ін.

Пневмотестери відрізняється від компресометра тим, що він крім оцінки загального стану ЦПГ, дозволяє також дізнатися конкретне місцезнаходження несправності (або витоку) за місцем пропускання повітря.

 

Компресометр при вимірюванні компресії потребує обертанні колінчастого вал стартером, тому часто виникають помилки через різних швидкостей обертання коленвала, а також різного складу робочої суміші, яка надходить в циліндр у різних автомобілів. Пневмотестери ж при визначенні витоку дозволяє уникнути помилок, тому що поршень при вимірюванні знаходиться в нерухомому стані і тиск в камері згоряння з'являється, завдяки зовнішнього джерела стисненого повітря.

Крім того, так як при використанні пневмотестерів необхідності в обертанні колінчастого вала стартером немає, з'являється можливість діагностувати двигун, який знаходиться поза автомобілем, при капітальному ремонті або на аварійному автомобілі. Єдиний недолік пневмотестерів в порівнянні з компресометром - це необхідність присутності джерела стисненого повітря.

 

Пневмотестери - незамінний прилад при визначенні стану двигуна і необхідності його ремонту. При цьому дуже важливе його перевага полягає в максимальній наочності показань - ці свідчення зрозумілі як діагностам або мотористам, так і для власників автомобіля, що підтверджує правильність поставленого діагнозу.

 

Користуватися приладом досить просто:

1. Прогрійте двигун до робочої температури, заглушите і вимикайте запалювання.

2. Виверне свічки.

3. Встановіть поршень перевіряється циліндра в положення ВМТ в такті стиснення.

4. Зафіксуйте колінчастий вал - на механіці просто включите верхню передачу, для автомата необхідно утримувати колінвал спеціальним стопором або ключем.

5. На бензиновому двигуні підключення проводитися через свечний отвір, перевіряється циліндр за допомогою шланга, на дизельному через отвір для форсунки.

6. Встановіть регулятор тиску повітря на мінімальну величину (що б не пошкодити манометр при подачі повітря).

7. Підключіть пневмотестери через вхідний штуцер до компресора тиском 6-10 Атм.

8. Використовуючи регулятор тиску встановіть тиск повітря, що подається на заданому рівні

9. Зніміть показання тиску в циліндрі по другому манометру.

Величина витоку,% Зона шкали Висновок

10-40% Зелена Хороший стан - витік мінімальна, відповідає допуску для нового двигуна або двигуна з дуже хорошим технічним станом

40-70% Жовта Задовільний стан - величина качечки досить велика, необхідно більш детальне дослідження для виявлення місця витоку, рекомендується проведення ремонтних робіт

70-100% Червона Критична витік - в циліндрі присутні несправності, наявність яких з максимальною ймовірністю спричиняє необхідність капітального ремонту

100% Червона Повна витік - така ситуація може бути тільки якщо пневмотестери не підключений до двигуна або яка-небудь з частин, які впливають на герметичність надпоршневого простору повністю зруйнована (клапан, поршень і ін.)

10. Відключіть пневмотестери від свічкового отвори і повторіть процедуру вимірювань для всіх циліндрів.

  • зламані вали циліндрів і пошкоджені прокладки
  • насадки 14 і 18 мм забезпечують сумісність з більшістю двигунів
  • використовувати слідуючи показаннями датчиків
  • два датчика дозволяють в повній мірі стежити за тиском
  • поставляється в пластиковому кейсі

 

Комплектація:

  • пневмотестер
  • шланг довжиною 66 см з швидкознімним адаптером
  • пластиковий кейс

 

Характеристики:

  • Виробник: Force
  • Тип: Тестер витоку
  • Діапазон вимірювань: 0-100 psi (0-700 кПа), ціна ділення 2 psi (20 кПа)
  • Діапазон вимірювань: 0-7 бар (0-700 кПа), ціна ділення 0.2 бар (20 кПа)
  • Країна виробник: Тайвань
Бренд Force
Артикул 902G3
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору
Оплатить